TALLERS I ACTIVITATS

TALLER RAMEN

TALLER DE RAMEN En aquest curs ens endinsem al món del ramen, aprenent els secrets d'uns fideus lleugers, uns brous saborosos i unes guarnicions que complementen el brou. Coneixeràs les diferents variants i les tècniques perquè el teu ramen sigui realment exquisit. Aprèn a fer un ramen espectacular! Amb xef J.León Dijous 17 Novembre, de 19h a 21h Lloc: Plant Based Lab 5% de descompte per socis

TALLER CEREALS I LLEGUMS

TALLER CEREALS I LLEGUMS Aprèn els mètodes de cocció de cereals, llegums i vegetals, i com introduir-los en la teva alimentació. Amb xef J.León Dijous 24 Novembre, de 19h a 21h Lloc: Plant Based Lab 5% de descompte per socis

Sale!

PACK 2 TALLERS

TALLER RAMEN + TALLER CEREALS I LLEGUMS   TALLER DE RAMEN En aquest taller ens endinsem al món del ramen, aprenent els secrets d'uns fideus lleugers, un brou deliciós i unes guarnicions que complementen el brou. Coneixeràs les diferents variants i les tècniques perquè el teu ramen sigui realment exquisit. Aprèn a fer un ramen espectacular! Amb xef J.León Dijous 17 Novembre, de 19h a 21h Lloc: Plant Based Lab   TALLER CEREALS I LLEGUMS Aprèn els mètodes de cocció de cereals, llegums i vegetals, i com introduir-los en la teva alimentació. Amb xef J.León Dijous 24 Novembre, de 19h a 21h Lloc: Plant Based Lab

80,00
Des de l'Associació Vegana de Catalunya ho fem tot sense ànim de lucre. Així que també pots ajudar-nos amb un senzill donatiu voluntari, omplint el següent formulari